Jump to content
Gen2 Devices: FW Update Required / Gen2 Geräte: FW-Update erforderlich ×

Cloud


k2autoplus

Recommended Posts

Bonjour, depuis vendredi j’ai perdu le Cloud sur tous mes modules sauf deux. Les deux qui sont encore fonctionnel sont des shelly 2 p.m. tous les autres sont injoignables de l’extérieur. Je vous joins quelques images. Visiblement je ne suis pas le seul. Dans ce cas je voudrais savoir si il y a eu un bug du côté des serveurs de Shelly de façon à pouvoir patienter, merci à tous. 
En local, il fonctionne très bien, mais en extérieur je ne peux plus les utiliser. Merci

IMG_5958.png

IMG_5959.png

IMG_5936.png

IMG_5935.png

Link to comment
Share on other sites

  • Integrators

Find the device IP address 
image.thumb.png.c8423f8f072d98042e1a7aadd612f2f8.png

click on the IP then you will log into the device 
go to "Diagnostics" as seen below 
Click on the "Enable them from here " button 

image.png.7cfb6ae96e06ce1042e617d7620d991d.png

Click on the "enable Websocket debug" check box and click save settings 

image.thumb.png.21b76f0485c9a1291644d436ebf083e8.png

Go back to the "Diagnostics page and then download logs 

image.png.8e3e2df659caefb55361f12b8b7c7ca6.png

image.png.59178f0dc49cccad0eabaaf158d7a4a9.png
Click on the Download Debug log 

from here you will be able to see everything your device is or is not doing 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...